A letter from the Philippines

Herzlichste Grüße von der Eastern Visayas State University!

Es ist so herzerwärmend, dass Ihre Schule das Anliegen hat, Geld für den Wiederaufbau unserer Schule zu spenden. Unser Hauptcampus in Tacloban City, auf den Philippinen, war die am stärksten von der Zerstörung betroffene Einrichtung in der Region. Fast alle Gebäude unseres Universitätsgeländes wurden schwer beschädigt, außerdem die fünf Außencampusse in Leyte. Ihre Spende wird genutzt für die Reparaturen der Klassenzimmer und für den Aufbau eines provisorischen Wohnheimes für unsere Schüler.

Vielen Dank für Ihre Unterstützung! Ich würde mich gern auf eine ganz besondere Weise bei Ihnen und dem Rest der Schüler in Ihrer Schule für diese Spende bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Ihnen einen Bericht über die Verwendung ihrer Spende zu senden.

Aufrichtig Ihr,
Dominador O. Aguirre, Jr., D.M.
Der Universitätspräsident

Original-E-Mail:

Warmest greetings from the Eastern Visayas State University!

It is so heartwarming to hear about the concern of your school to send some donation to our university. I wish to inform you that our main campus in Tacloban City, Philippines, was the most hardest hit institution in the region. Almost all of our buildings in the campus were heavily damaged. Our five external campuses in Leyte were also damaged. Your donation will go along way in providing assistance through the repair of our classrooms and also in the construction of temporary dormitory for our students.

Thank you very much for your kind assistance to the university. I would like to thank you  in a very special way and the rest of the students in your school for this generosity.  We would be very glad to send you a report about this assistance to our university.

Truly yours,
Dominador O. Aguirre, Jr.,D.M.
University President

21 Jun 2024